Microsoft Dynamics 365

Advantive begeleidt organisaties bij de inzet van Microsoft Dynamics 365. Wij helpen je bij het maken van de business case en zorgen voor een succesvolle projectaanpak en implementatie van de CRM-oplossing. Het resultaat is dat je nog betere klantenservice kunt bieden en slimmere verkoop en marketing kan toepassen.

De voordelen van Microsoft Dynamics 365:

  • Positieve klantervaring
  • Slimmere verkoop en marketing
  • Uitgebreide analysemogelijkheden
  • Naadloze integratie met Office 365 (Outlook, OneNote, Skype for Business, etc.)
  • Snelle implementatie

Integratie Dynamics 365 met Office 365

Door de naadloze integratie met Office 365 kunnen jouw medewerkers altijd en overal samenwerken. Dit maakt medewerkers flexibeler en productiever. Het is bijvoorbeeld eenvoudig te integreren met Outlook. Hierdoor worden e-mails aan klanten direct in CRM opgeslagen en worden taken die aan jou worden toegekend direct in je Outlook agenda geplaatst.

Snelle implementatie

Advantive ondersteunt organisaties bij het realiseren van een snelle implementatie van Microsoft Dynamics 365 in de Cloud. Er zijn geen investeringen in hardware nodig, omdat de oplossing volledig online werkt. Uiteraard kunnen we ook de adoptie, trainingen en het beheer en support voor je uit handen nemen. Wij bezorgen jouw organisatie een vliegende start in de Cloud.

 

Wat doen we nog meer op Microsoft gebied?

<
>

SharePoint

SharePoint ondersteunt de nieuwe manier van samenwerken. De mogelijkheden zijn enorm; Advantive helpt je de juiste keuzes te maken om SharePoint succesvol(ler) in te kunnen zetten binnen jouw organisatie.

Lees meer >

Microsoft Azure

Advantive ondersteunt organisaties vanaf initiatie tot aan adoptie van Microsoft Azure. Wij helpen je op een pragmatische en succesvolle manier op weg naar de Cloud.

Lees meer >

Microsoft Dynamics 365

Advantive begeleidt organisaties bij de inzet van Microsoft Dynamics 365. Wij helpen je bij het maken van de business case en zorgen voor een succesvolle projectaanpak, inzet en beheer van de CRM-oplossing.

Lees meer >