Maak kennis met Tanita van Mierlo-Stekhuizen

In dit interview maak je uitgebreid kennis met Tanita van Mierlo-Stekhuizen, Accountmanager bij Advantive. Met een brede ICT-achtergrond en enorm veel enthousiasme versterkt Tanita sinds 2023 ons sales team.

1. Wil je jezelf even kort voorstellen?

“Ik ben Tanita van Mierlo-Stekhuizen, al bijna acht jaar gelukkig met Koen. Samen met onze dochter van 17 maanden wonen we in Someren-Heide. Mijn grootste hobby is al bijna 24 jaar samen met mijn vader naar PSV-wedstrijden gaan. Daarnaast geniet ik van onze grote en gezellige vriendengroep in Someren-Heide, waarmee we vaak leuke dingen ondernemen. Ik houd van uiteten gaan, filmavonden met vriendinnen en het bezoeken van musicals. Sinds december 2023 versterk ik als accountmanager het salesteam van Advantive.”

Advantive is een warme en professionele organisatie. Er zijn verschillende teams, maar iedereen is ervoor elkaar en weet elkaar goed te vinden. En de waardering is enorm. Successen worden gevierd.”

2. Welke werkervaring neem je mee naar Advantive?

“Ik ben gestart in de horeca, maar werken in de ICT trok me meer. Ik besloot me om te scholen en heb een ICT-opleiding Bedrijfsmanagement en Techniek gevolgd. Na mijn studie ben ik bij Centric gestart op de servicedesk en ben ik doorgegroeid naar Service Delivery Manager. Vervolgens heb ik bij Jumbo als change management coördinator gewerkt en heb ik ervaring opgedaan met agile werken, procesautomatisering en het optimaliseren van de servicedesk. De afgelopen twee jaar werkte ik als IT Business Partner bij de gemeente Eindhoven. In deze functie was ik de schakel tussen business en ICT. Ik heb de afgelopen jaren op verschillende ICT-gebieden kennis en ervaring opgedaan. Rode draad in mijn werk is het intensieve contact met mensen en zorgen dat ICT nauw aansluit op hun manier van werken. Ik kan me goed verplaatsen in de klant en samen ICT-behoeften bepalen. Deze ervaring helpt me om mijn rol als accountmanager goed in te vullen.”

3. Waarom heb je voor Advantive gekozen?

“Ik had meteen een goed gevoel bij Advantive. Ik ben grotendeels voor het werkplezier gegaan. Werken bij Advantive is dynamisch en beslissingen worden snel gemaakt. Dit past goed bij mijn werkwijze. Het is vooral fijn dat je veel vrijheid krijgt en de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en te leren van eventuele fouten die je maakt. Advantive heeft een uitgebreid Microsoft-producten en dienstenportfolio en is een voorloper in de markt. Dat vind ik enorm interessant en uitdagend.”

4. Hoe omschrijf je jouw rol?

“In mijn rol ben ik meer relatiebeheerder dan accountmanager. Ik richt me op het opbouwen van langdurige relaties en het bieden van strategische ICT-ondersteuning aan mijn klanten. Ik ben onder andere de verbindende factor tussen onze klanten en onze consultants. Samen bieden we onze klanten optimale ondersteuning en toegevoegde waarde.”

5. Hoe ervaar je de eerste maanden bij Advantive?

“In het begin was het even wennen, maar iedereen is enorm open en de sfeer is familiair en gemoedelijk. Ik voelde me vanaf dag 1 ontzettend welkom. Iedereen staat voor je klaar en ik heb alle tijd gekregen om binnen Advantive mijn plekje te vinden. Daarnaast mag ik de functie volledig naar mijn eigen hand zetten en invullen zoals ik graag werk. Daardoor heb ik het idee dat ik helemaal op mijn plek zit.”

6. Kun je me iets meer over de onboarding bij Advantive vertellen?

“Het onboarding proces bij Advantive is erg goed. Dat begint eigenlijk al een maand voor je eerste werkdag. Ik had al regelmatig contact met HRM en ben goed begeleid. Ook had ik al toegang tot een onboarding programma op het intranet. In mijn eerste maand kreeg ik Sinterklaas chocolade en mocht ik mee op het kerstuitje, waardoor ik mijn collega’s direct goed leerde kennen. Mijn eerste weken bestonden voornamelijk uit introductiegesprekken met collega’s en klanten. Daarnaast werd ik intern wegwijs gemaakt met de producten en de verschillende afdelingen. Ik had niet beter welkom geheten kunnen worden. Dit heeft me een vliegende start bezorgd.”

7. Hoe beschrijf je de cultuur en sfeer bij Advantive?

“Super goed. Advantive is een warme en professionele organisatie. Er zijn verschillende teams, maar iedereen is ervoor elkaar en weet elkaar goed te vinden. Er is weinig tot geen hiërarchie in de organisatie, iedereen is gelijk. En de waardering is enorm. Successen worden gevierd. Maar het zit ook in kleine dingen, die eigenlijk ook wel weer groot zijn. Advantive verzorgt bijvoorbeeld iedere dag een lunch voor collega’s op kantoor. Om twaalf uur wordt de tafel gedekt en kun je aanschuiven. Wat ook wel Advantive typeert is dat iedereen professioneel met zijn of haar vak bezig is, er enorm hard wordt gewerkt, maar dat er tussendoor ook veel wordt gelachen.”

8. Kun je omschrijven hoe jouw werkdag eruitziet?

“Gevarieerd. Iedere dag is anders. Vaste onderdelen zijn het checken van CRM, mail bijwerken en de dag afstemmen met mijn collega en salesmanager Lex Geurts. Ik heb op dit moment veel kennismakingsgesprekken met klanten. Ook heb ik veel contact met collega’s. Samen werken we aan offertes, de planning, bereiden we gesprekken of presentaties voor. Daarnaast sluit ik wekelijks bij verschillende overleggen aan, zoals het sales- en planningsoverleg. De klant staat continu centraal in mijn werkdag.”

9. Wat moeten lezers absoluut weten over werken bij Advantive?

“Bij Advantive werken uitsluitend professionals met een hoog kennisniveau. Advantive loopt voorop op Microsoft-gebied. Iedereen is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. We kunnen onze klanten inspireren, verrassen en vooruithelpen. Het mooie is dat we ook nee durven zeggen als iets niet past. Wat ik bewonderingwaardig vind is dat er zoveel verschillende Microsoft specialisaties onder een dak bij elkaar gebracht zijn. Echt een compliment voor Advantive. De collega’s zijn verschillend, maar het werkethos is gelijk. Er wordt hard en met plezier gewerkt. Iedereen wil de klant de best passende ondersteuning en toegevoegde waarde bieden.”

10. Wat vind je tot nu toe het meest uitdagende in je werk?

“De kennis van de producten en diensten. Ik leer elke dag bij en wordt hierin goed ondersteund door mijn collega’s. Daarnaast wordt er bij Advantive veel tijd en moeite gestoken in offertes en presentaties voor klanten. Er wordt voor iedere klant een op maat en passend voorstel gedaan. Dit brengt voor mij een gezonde spanning met zich mee. Je hoopt namelijk dat de klant voor Advantive kiest. In mijn rol vind ik het belangrijk dat de klant zicht goed voelt bij Advantive. Daar werken we als team iedere dag hard voor.”

11. Wat zijn je toekomstplannen?

“Binnen Advantive wil ik ervoor zorgen dat Lex Geurts en ik samen een solide en sterk sales team opbouwen. Een sales team met duidelijke werkprocessen en waarin de klant centraal staat. Het bieden van mooie oplossingen en een fijne relatie staan boven kijf. Verrassen en vernieuwen.

Mijn uiteindelijke droom is om ooit een eigen B&B te starten met een High Tea gelegenheid, waarin zelfgemaakte meubels van Koen staan, die klanten dan weer kunnen kopen. Een soort showroom en eetgelegenheid in één.”

12. Welk advies zou je geven aan iemand die overweegt om bij Advantive te komen werken?

“Doen! De mooie verhalen kloppen echt; het is ontzettend leuk bij Advantive!”

Wat doen we nog meer?

Cloud datacenter

Modern datacenter

Een datacenter in Microsoft Azure biedt je maximale flexibiliteit, schaalbaarheid en veiligheid.

Managed services

onze oplossingen

Maak kennis met de managed services van Advantive voor de Microsoft omgeving van jouw organisatie.

Moderne werkplek

Online vergaderen met Microsoft Teams

De moderne werkplek faciliteert prettig en veilig (samen)werken vanuit huis, op kantoor en onderweg.